7 نوع پیاده روی برای کاهش وزن

کارشناسان مي‌گويند که بهترين راه براي کاهش وزن از طريق يک ورزش ساده است، پياده روي!

از رفتن به باشگاه براي کاهش وزن و بدست آوردن تناسب اندام خسته شده‌ايد؟ حالا نوبتش رسيده که روال جديدي را براي تناسب اندام تان شروع کنيد. کارشناسان مي‌گويند که بهترين راه براي کاهش وزن از طريق يک ورزش ساده است، پياده روي!
اگر شما در اطراف شهر راه برويد متوجه افرادي خواهيد شد که تند پياده روي مي‌کنند. اما آيا مي‌دانيد که با وجود اينکه پياده روي تند براي کاهش وزن شما مؤثر است، راه رفتن عادي هم براي اينکه اندام شما را متناسب نگاه دارد مفيد است؟

انواع راه رفتن براي کاهش وزن
هفت راهنماي پياده روي براي کاهش وزن که در اينجا آورده‌ايم، اقدامات حياتي را به شما معرفي مي‌کنند که مي‌توانيد بواسطه آن‌ها به طور موثر، امن و مداوم، تنها با پياده روي ساده وزن کم کنيد. با اين حال بايد در کنار اين نوع ساده از ورزش، حواستان به چيزهايي هم که مي‌خوريد باشد.

اگر مي‌خواهيد وزن کم کنيد، بايد مقدار کمتري کالري مصرف کنيد تا بسادگي چربي سوزي اتفاق بيفتد. خطايي که اغلب مردم در مورد کاهش وزن و ادامه‌ي مسير انجام مي‌دهند، اين است که يا بيش از اندازه غذا مي‌خورند يا اينکه انگيزه‌شان را از دست مي‌دهند.

ماموريت‌هاي پياده
يکي از بهترين راه‌ها براي کاهش وزن اين است که ماموريت‌هاي خود را با پاي پياده انجام دهيد. مي‌توانيد اين روش را امتحان کنيد – بجاي اينکه به قصد سوزاندن چربي‌هايتان راه برويد، يک بار در هفته، ماموريت‌هايتان را با پياده روي سريع انجام دهيد. مي‌توانيد با پاي پياده به دستگاه‌هاي خودپرداز رجوع کنيد، به اداره پست برويد و براي خريد به يک فروشگاه بزرگ برويد که بهترين انتخاب است. چرا که راهروهاي مختلفي براي بازديد وجود دارد.

آنجا با هم قرار بگذاريم
اين نوع پياده روي، بهترين انتخاب براي کاهش وزن است. اما براي انجام اين روال، بايد يک زمان بندي داشته باشيد. تمام کاري که بايد بکنيد اين است که بجاي رانندگي تا محل قرار با دوستتان، کمي زودتر از خانه خارج شويد و با پاي پياده به محل قرار برويد. هميشه مي‌توانيد براي برگشت از وسايل نقليه عمومي استفاده کنيد، پس نگران نباشيد. در اين روش شما يک موضوع مشخص در ذهن داريد که بايد به قرارتان برسيد، پس جسارت راه رفتن پيدا مي‌کنيد.

مسيرها را تغيير دهيد
بهترين راه براي کاهش وزن پياده رويست، خيلي ساده است. اما وقتي مسير پياده روي شما خسته‌کننده شود چه اتفاقي مي‌افتد؟ پس راه را دور بزنيد! از يک مسير هميشگي استفاده نکنيد. مسيرهايي که دار و درخت دارند، خيلي مناسب انتخابند.