برنامه‌های پرطرفدار اندرویدی سال 2014

شرکت گوگل در روزهاي پاياني 2014 ليستي از برنامه‌هاي پرطرفدار اندرويدي قابل نصب برروي تلفن‌ها و تبلت‌هاي اندرويدي را منتشر کرده است. به گزارش ايسنا، ليستي که از سوي گوگل تهيه شده، ليست بلند بالا از اپليکيشن‌هايي شامل بازي‌ها، برنامه‌هاي کاربردي و همچنين آهنگ‌ها، داستان، اخبار و کتاب‌هايي که بيش از همه از طريق سيستم برنامه‌هاي گوگل مورد بازديد قرار گرفته است. به نوشته گاردين، اين ليست بر اساس تعداد دانلود هر برنامه در طول سال ميلادي جاري تهيه شده است و شامل برنامه‌هاي اندرويدي است که بازي‌هاي برتر اندرويدي را نيز معرفي مي‌کند.

1. DuoLingo: دولينگ يک برنامه آموزش زبان است که به عنوان برترين برنامه در رده برنامه‌هاي آموزشي شناخته شده است. از طريق اپليکيشن دولينگو مي‌توان هشت زبان مختلف اسپانيايي، فرانسوي، آلماني، پرتغالي، ايتاليايي، هلندي، ايرلندي و دانمارکي را بر پايه زبان انگليسي و زبان انگليسي را بر پايه يکي از اين هشت زبان آموزش ديد.

يکي از مهمترين برتريهاي دولينگو بر برنامه‌هاي آموزش زبان ديگر رايگان بودنش است و تبليغات آزاردهنده نيز تمرين زبان را متوقف نمي کند.

2. MyFitnessPal: اين برنامه به عنوان يکي از برنامه‌هاي رايگان پرطرفدار در زمينه سلامت و تناسب اندام شناخته مي شود و به کاربر اين اجازه را ميدهد که ميزان کالري را که در روز استفاده کرده محاسبه کند و کالري و چربي اضافه را به صورت روزانه بسوزاند.

اين اپليکيشن به دليل داشتن چهار ميليون غذاي متنوع در ليست خود و کارايي بالا جوايز زيادي در زمينه برنامه نويسي را به خود اختصاص داده است.

3. Pandora: برترين برنامه دانلود موسيقي با بيشترين استفاده در سال 2014 برنامه پاندورا است که به کاربران دستگاه‌هاي اندرويدي اجازه مي دهد موسيقي مورد نظر خود را انتخاب کرده و دانلود کنند. طراحي آسان اين برنامه باعث مي‌شود پيدا کردن هر آهنگي در آن به سادگي امکان‌پذير باشد.

4. Flipagram: اين اپليکيشن که موفق شده است جايزه بهترين برنامه اندرويدي در زمينه عکاسي به خود اختصاص دهد، اپليکيشني است که به کاربر اين امکان را مي‌دهد تصاويري را به ثبت برساند، ويدئو بسازد و سپس به راحتي آن‌ها را در شبکه‌هاي اجتماعي مانند فيس بوک و اينستاگرام به اشتراک بگذارد.

5. Facebook: فيس‌بوک به عنوان شناخته شده‌ترين شبکه اجتماعي در همين زمينه به عنوان بهترين اپليکيشن نيز شناخته شده است. نصب آن به کاربران فيس بوکي اين اجازه را مي‌دهد در موبايل هوشمند و تبلت خود دسترسي راحت تري به فيس بوک داشته باشند.

6. Candy Crush Saga: اين بازي اندرويدي به عنوان پرطرفدارترين بازي سال 2014 شناحته شد و در سال گذشته 10 ميليون و 102 هزار و 271 بار دانلود شده است. اين بازي پازلي ساده با اين تعداد کاربري که به خود جذب کرده است در صدر بازي هاي موبايلي سيستم عامل اندرويد قرار دارد.
منبع: ايسنا