بارداری و زایمان توصیه های پاییزی به مادران باردار

از نظر بعضی پزشکان و متخصصین، بارداری در پاییز فصل بسیار مناسبی است. اگر به دنبال علت آن هستید، بهتر است بدانید تمام پزشکان و متخصصین، ورزش روزانه و خوردن میوه ها و سبزیجات سالم در طول بارداری را به خانمهای باردار توصیه می کنند. بنابراین فصل پاییز بهترین زمان برای انجام این دو کار است.
در این زمان درجه هوا به اندازه ای مناسب است که خانمهای باردار به هنگام قدم زدن و پیاده روی عرق نمی کنند. فصل پاییز و بهار از این نظر که آب و هوای ملایم و خفیفی دارد شبیه به هم بوده و در طول بارداری فصول خوبی به شمار می روند. هوا نه آنقدر داغ و نه آنقدر سرد است که باعث آزار خانمهای باردار شود بنابراین خانمهای باردار می توانند در حین پیاده روی به مراکز خرید رفته و از خرید خود لذت ببرند.
احتمال دارد زمانی که دمای هوا پایین می آید خانمهای باردار میل بیشتری به خوردن پیدا کنند. بنابراین بهترین زمان است تا برای خود خوراک لوبیای پر ادویه، پودینگ و یا سوپ جوجه تهیه کنید. این غذاها سرشار از مواد مغذی هستند بویژه اگر تمام انواع لوبیاها را به همراه گوجه فرنگی در ادویه زیاد بخوابانید.
توصیه می شود قبل از به پایان رسیدن این فصل از محصولات کشاورزی آن به خوبی استفاده کنید. انواع میوه و سبزیجات ضروری و مورد نیاز خانم های باردار در این فصل به وفور یافت می شود.
تا می توانید از هوای دل انگیز پاییز قبل از بارش اولین دانه های برف تنفس کرده و از آن لذت ببرید.