دستبندی برای ردیابی حملات صرع

اگر به گجتي طراحي شده براي رديابي سلامت و تناسب اندام خود نياز داريد که ميزان استرس، حمله صرع، ميزان فعاليت و خواب را اندازه گيري مي کند، دستگاه پوشيدني هوشمند "امبريس" مي تواند گزينه اي مناسب براي شما محسوب شود.
به گزارش "گروه علم و فناوري" عصرايران، امبريس يک ردياب کيفيت سلامت و تناسب اندام کاربردي محسوب مي شود که روي مچ دست کاربر بسته مي شود. اين دستبند هوشمند از طراحي زيبا، کمينه‌گرا و مشابه با يک ساعت سود مي برد که به چندين حسگر از جمله شتاب سنج، دما، ژيروسکوپ و فعاليت الکتريکي پوست به منظور رديابي فعاليت هاي روزانه، استرس، حمله صرع، خواب و از همه مهمتر رديابي کيفيت سلامت کاربر مجهز شده است.
امبريس مي تواند بر خطرات بالقوه که موجب صرع مي شوند نظارت داشته باشد. هنگامي که سامانه تشخيص صرع اين دستگاه در مي يابد که کاربر از اين شرايط رنج مي برد و يا پاسخ برقي پوست در سطح بالايي قرار گرفته است هشداري را به اعضاي خانواده و يا دوستان وي ارسال مي کند. افزون بر اين، با استفاده از فناوري بلوتوث، اين ردياب تناسب اندام داده ها را با موبايل هوشمند کاربر همگام سازي مي کند و يک اپليکيشن سفارشي داده ها را با جزئيات کامل به کاربر نشان مي دهد. باتري قابل شارژ امبريس طول عمر يک هفته اي بين هر شارژ را ارائه مي کند.